Pervers korv?

Mitt första inlägg här i bloggen  får nog bli om den grymma korven som "Dj-burger" på Klostergården i Lund serverar.
De gör reklam för den som Sveriges längsta korv. Har för mig den är i 30-40 cm klassen.

Det värsta med att äta denna "korv" är snuskighetskänslan man får av att ens ta en tugga av den. Kändes nästan lite perverst att ta första tuggan och jag småfnittrade mig igenom hela korven och undrade samtidigt om det var någon som såg när jag glufsade i mig detta "korvarnas freak"?

Vad jag minns så var den genomvarm vilket är en ovanlig sak enligt min korvförtäringserfarenhet. Smaken var dock ingen höjdare. Den var rätt lam men trots detta är korven godkänd.

Så för dom som inte skulle skämmas över att offentligt stoppa den här korven i mun, är det bara att pröva.
Rekommenderas icke till känsliga personer :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna blogg ser jag fram emot att följa.



Värsta kändisbloggen. Grymt!



Älskar korv i alla storlekar o former! Var exakt kan jag hitta den här jättebamsekorven?

2009-06-07 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0